TUĞÇE LEMAN SARIYILDIZ/ÖZEL KARDELEN ORTAOKULU/ANKARA/TÜRKİYE
- Bağlantıyı al
- X
- E-posta
- Diğer Uygulamalar
BLOG SAYFAMA HOŞ GELDİNİZ.. 🌸🌸
GEÇMİŞTEN BUGÜNE YANSIMALAR..
PROJE ETİK DAVRANIŞ KURALLARI
- Proje süresince uyumluluk ve paylaşıma değer verilir.
- "Ben" odaklı değil "Biz" odaklı düşünmeye değer verilir.
- Değişime ve yeniliğe açıklık desteklenir
- Eğitim kalitesinin sürekli yükseltilmesi hedeflenir.
- Saydamlık temel ilkedir.
- Proje süreçlerine uygunluk ve tutarlılık esastır.
- Tüm katılımcılar çözüm odaklı davranışlar sergiler.
- Proje katılımcılar tüm eğitim paydaşları ile iyi ilişkiler kurar.
- Hukuk kurallarına, kanunlara ve mevzuata uyum esastır.
- Kişiler arasında eşit yaklaşım gözetilir ve tarafsızlık ilkesine uyulur.
- Çalışana, önce insan olarak değer verilir.
- Kamu yararı ve doğrultusunda hareket edilir.
- Karşılıklı nezaket ve saygı esastır.
- Projenin karar ve kuralları açık, anlaşılır ve sadedir.
- Hizmet içi eğitime ve kişisel gelişime önem verilir.
- Yönetimde hakkaniyet ilkesi gözetilir.
- Tarafsızlık ve adil yaklaşım esastır.
- Katılımcılık önemsenir, ekip çalışması desteklenir.
- Proje atmosferinin ve şartlarının kalitesi önemsenir.
- Standartlar ve uygulamalar açıkça ifade edilir.
- Motivasyon artırıcı çalışmalar önemsenir.
- Süreklilik arz etmemek ve kasıtlı olmamak şartı ile çalışanların yanlışlıklarını ve eksikliklerini düzeltmeleri konusunda yapıcı yaklaşım gösterilir.
- Proje tüm unsurlar arasında güven esastır.
- Etik ve Davranış Kurallarına uymayı, uyulmaması halinde yaptırımların olabileceğini; tüm katılımcılar taahhüt eder.
PROJECT ETHICAL BEHAVIOR RULES
- Compatibility and sharing are valued throughout the project.
- "I" is not focused "We" are focused on thinking.
- Openness to change and innovation is supported
- . It is aimed to continuously improve the quality of education.
- Transparency is the basic principle.
- Compliance and consistency with project processes is essential.
- All participants exhibit solution-oriented behaviors.
- Project participants establish good relations with all education stakeholders.
- Compliance with legal rules, laws and legislation is essential.
- An equal approach is taken among individuals and the principle of impartiality is observed.
- The employee is valued first as a human.
- Public interest and action is taken.
- Mutual courtesy and respect are essential.
- The decisions and rules of the project are clear, understandable and plain.
- In-service training and personal development are given importance.
- The principle of fairness is observed in management.
- Impartiality and fair approach are essential.
- Participation is important, team work is supported.
- The quality of the project atmosphere and conditions are considered.
- Standards and practices are clearly stated.
- Motivation-enhancing works are considered important.
- A constructive approach is shown in order for the employees to correct their mistakes and deficiencies provided that they are not continuous and not intentional.
- Trust is essential among all elements of the project.
- To comply with the Code of Ethics and Conduct, there may be sanctions if they are not followed; all participants are committed.
VELİ İZİN BELGELERİM
VİDEO FOTOĞRAF PAYLAŞIMI
- Veli izin belgeleri alınacaktır.
- Düşük çözünürlüklü, uzaktan flu olacak şekilde öğrenci yüzünün net olmadığı fotoğraflara yer verilecektir.
- Proje sayfaları herkese açık olmayacaktır.
- Youtube videoları görünürlüğü kısıtlı kullanıcı olarak ayarlanacaktır.
- Öğrencilerin tablet kullanımı velilerin denetiminde yapılacaktır.
- Öğrenci isimleri kimlik bilgisi net olmayacak şekilde ayarlanacaktır.
- Telif haklarına uyulacaktır.
OCAK AYI ÇALIŞMALARIMIZ
ŞUBAT AYI ÇALIŞMALARIMIZ
MART AYI ÇALIŞMALARIMIZ
OYUNLARIMIZ
ORTAK ÜRÜNLERİMİZ
PROJE SONUÇLARI
Proje Değerlendirme Raporu
Projemiz 3 aylık bir projedir. Ocak 2022 tarihinde başlamış ve Mart 2022 tarihinde bitmiştir. Proje Türkiye 10 Azerbaycan 1 ortaklı bir projedir. 11 ortakla yürütülmüştür. Projede Kültürel Mirasımız; tarihimiz, dilimiz,dinimiz,el sanatlarımız, bayramlarımız, atasözlerimiz, deyimlerimiz, masallarımız, yemeklerimiz, halk oyunlarımız, törenlerimiz, geleneksel çocuk oyunlarımız, yerini almıştır.
Proje bir çok alanda Öğretmen, öğrenci ve velilere kazanımlar sağlamıştır. Ortaklar projeyi sadece kendi sınıflarında değil başka sınıflarda da uygulayarak projenin bir çok öğrenciye ulaşmasını sağlamışlardır.
Projede işbirliği ve uyum üst seviyede olduğu için bir çok ortak ve işbirlikçi çalışma gerçekleştirilmiştir. Ortak web araçları, ortak etkinlikler ile proje de uyum içinde çalışmalar düzenlenmiştir.
PROJE GİRİŞ ETKİNLİKLERİ
Ocak ayında projeye giriş etkinliklerinde öncelikle proje logo ve afişleri hazırlanmıştır. Okul, öğrenci ve şehir tanıtımları, Öğrenci takımlarının oluşturulması, Haritada okulların işaretlenmesi, Partnerlerin tanışması çalışmaları yapılmıştır. Proje planı incelenip, ortaklarla değerlendirilmesi yapılarak demokratik bir şekilde plan yeniden oluşturulmuştur. Proje panolarının okullarımızda oluşturulması ile yaygınlaştırma çalışmaları başlamıştır. Veli ve öğrencilere toplantılarında eTwinning ve proje ile ilgili bilgi verilmesi, veli izin belgelerinin projede paylaşılması ile proje tanıtılmıştır.
Görev tablosu ve iletişim bilgilerinin doldurulması, proje ekip tanıtım videolarının oluşturulması.
Proje WhatsApp, Facebook, Blogger ve sayfaları oluşturularak yaygınlaştırma ve iletişim konuları da planlanmıştır.
Okul web sitelerinde projemizi yaygınlaştırma çalışmaları yapılmıştır.
Daha sonra Öğrenci, veli ve öğretmen ön anketlerinin yapılarak, istatistikleri oluşturulmuştur.
Öğrenci anketine 40 öğrencinin katılımı sağlanmıştır. Veli anketine 36 velinin katılımı sağlanmıştır. Öğretmen anketine 10 proje ortağı öğretmenin katılımı sağlanmıştır. Proje ile ilgili ortaklar tarafından müfredat çalışmaları yapılmıştır. Anketler ve istatistikler projede anket sayfasında sunulmuştur
PROJE GELİŞME BÖLÜMÜ
1- Şubat ayında Öğretmen ve Öğrenci Webinarları, kültürel ögelerin tanıtımını içeren Animasyonlu Televizyon Programı, Güvenli İnternet Günü Kodlama Çalışmaları, Proje Sloganlarımız, Kavram Haritamız, Akrostiş Çalışmalarımız, Web 2 araçları ile hazırladığımız Online Oyunlarımız, Proje Takvimimiz, Karma Takım Çalışmalarımız ile birbirinden farklı çalışmaların yürütülmesidir. Karma takım çalışmaları sayesinde projemizdeki öğrenciler kendi öğretmenlerinden farklı bir öğretmenle ve farklı arkadaşlarla çalışma imkanı buldular. Öğretmenlerimizde aynı şekilde farklı öğrencilerle çalışma olanağı bulmuş ve böylece projemizdeki tüm öğrenci ve öğretmenler arası kaynaşma sağlanmıştır. Yapılan bütün çalışmalar ortaklar tarafından paylaşılmıştır.
2- Mart ayında Öğretmen, Öğrenci Webinarları, Proje Konuğu- Eğitim Webinarları, Online Bayrak Boyama, Online Anket Çalışmaları, Azerbaycan Milli Marşı ve İstiklal Marşı’mızın video haline getirilmesi, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü Afiş Sergimizin hazırlanması, Proje Hikayemizin oluşturulması, Fotoroman Çalışmalarımızın hazırlanması,18 Mart Şehitler Günü dolayısıyla Mandala Harflerinden oluşan Poster çalışmasının tamamlanması, Azerbaycan Şehitlerinin anısına Har-ı Bülbül çiçeğinin boyanması ve Mozaik Çalışması ile birleştirilmesi, Nevruz Bayramı Kutlama çalışmaları dolayısıyla Yumurta Boyama çalışmalarının yürütülmesi
Öğretmen, öğrenci, veli proje son değerlendirme anketleri oluşturuldu ve sonuçları ilgili sayfaya girilmiştir. Proje sanal sergisi oluşturulmuş ve ilgili sayfalara yüklenmiştir. Projemizin ebook kitabı oluşturulup, ilgili sayfalara yüklenmiştir. Öğretmen, öğrenci proje katılım sertifikaları düzenlenmiştir. Proje sonu Öğretmen, veli görüşleri twinspace sayfasında ilgili kişiler tarafından doldurulmuştur. Öğrencilerimiz ise avatarlarını hazırlayıp proje değerlendirme videolarını düzenlemişlerdir. Final Ürünümüz olarak öğrencilerimiz, Rap şarkısı hazırlamış video haline getirerek ilgili sayfalara yüklemişlerdir.
PROJE DEĞERLENDİRME AKTİVİTELERİ
Projemiz tamamlanırken; Kitabımız, Sanal Sergimiz, Öğrenciler Arası Mektuplaşma Çalışmalarımız, Final Ürünümüz Rap Şarkımız hazırlanmıştır.
Yaptığımız etkinlik ve çalışmaların müfredatla entegrasyonu yapılmıştır.
Öğretmen, öğrenci ve velilerimizin projemizle ilgili son değerlendirmeleri alınmıştır. Yapılan değerlendirmelerin gayet olumlu ve memnun edici olduğu görülmüştür.
PROJE ORTAK ÇALIŞMALARI
Akrostiş Çalışmamız
Takvim Çalışmamız
Azerbaycan Milli Marşı Videomuz
İstiklal Marşı Videomuz
18 Mart Mandala Harfleri-Poster Çalışmamız
Karma Takımları Çalışmaları
Hikayemiz
PROJE İŞBİRLİKÇİ ÜRÜNLER
Web 2 araçları ile öğrencilerimiz kendilerini tanıttılar
Mentimeter Öğretmen-Öğrenci
Online Oyunlar Kahoot-Quizizz
Kavram Haritası Çalışmamız
Televizyon Programımız
Proje Sloganları Videomuz
Kadınlar Günü Proje Sanal Sergimiz
Har-ı Bülbül Mozaik Çalışmamız
Online Bayrak Boyama Çalışmamız
Online Anket Çalışmamız
PROJE ORTAK ÇIKTILARINDA
1-Etkinlikler: 8 Şubat Güvenli İnternet Günü Kodlama Çalışmaları yapılmıştır, Web 2 araçları ile hazırlanan oyunlar- online oyunlar-online anket çalışmaları yapılmıştır, Proje Kavram Haritası hazırlanmıştır, Fotoroman çalışmaları yapılmıştır, Nevruz-Yumurta boyama çalışması yapılmıştır, 18 Mart Şehitler günü dolayısıyla Mandala Harfleri boyanmış ve Poster çalışması hazırlanmıştır, Azerbaycan Şehitleri anısına Har-ı Bülbül çiçeği boyanarak Mozaik çalışması hazırlanmıştır. Proje Hikayesi hazırlanmıştır. Karma Takım çalışmaları sırasında bir çok etkinlik düzenlenmiştir. (Kelime bulutları, dergi çalışmaları, resimler v.b.)
2-Videolar: Animasyonlu Televizyon Programı Videomuz, Proje Sloganlarımız Videomuz, Azerbaycan Milli Marşı Videomuz, İstiklal Marşı Videomuz, Proje Takvimi Videomuz, Akrostiş Şiirimiz Videomuz, Final Ürünü Rap Şarkımızın Videosu, Karma Takım Çalışmalarında Hazırlanan Videolar( masallarımız, yemeklerimiz, hediyeleşmek, komşuluk v.b)
3-Anketler: Proje ön değerlendirme anketleri. Logo ve poster anketleri. Proje son değerlendirme anketleri.
4-Ortak web araçlarının kullanılması.
YAYGINLAŞTIRMA
Proje yaygınlaştırma çalışmalarında okullarımızın panoları ve web siteleri, facebook grupları başta olmak üzere, projemizin facebook, blogger sayfaları ve eğitim içerikli bir çok site, eba, sosyal medyada proje haber ve etkinlikleri ile ilgili birçok paylaşım yapılmıştır.
Öğretmen Değerlendirme
Öğrenci Değerlendirme
Veli Değerlendirme
- Bağlantıyı al
- X
- E-posta
- Diğer Uygulamalar
Emeklerinize sağlık Tuğçe Hocam.
YanıtlaSilEmeklerinize sağlık hocam
YanıtlaSil